Ben terug waar ik geeindigd ben>>> Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van mungo - WaarBenJij.nu Ben terug waar ik geeindigd ben>>> Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van mungo - WaarBenJij.nu

Ben terug waar ik geeindigd ben>>> Buenos Aires

Door: mungo

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Hej vrienden, leuk dat jullie mijn reis terug willen volgen via mijn blog: ik ben nu enkele dagen in Buenos Aires om dan door te reizen naar mijn droomgebied Patagonië in zuid Argentinië. Ik zal regelmatig verslagen en fotos op mijn blog zetten voor jullie, maar nu heb ik nog niet al te veel te vertellen(ben hier nog maar een dag) Voila, ik ga nu wat genieten van het heerlijk zonnige en warme Buenos Aires. tot binnenkort. Mungo

  • 06 November 2009 - 13:48

    De Vink:

    Yes, de eerste reactie! Daag vriendje Mungo. Hier is het ook heerlijk zonnig en warm (gisteren plots begonnen, vreemd hé). De groeten ginder aan alle Argentiniërs, Bolivianers, Peruwezen, sigaarrokende ezels, broeders, schoonzusters ...
    Pura Vida en tot ...

  • 07 November 2009 - 08:56

    Luc:

    ha goed aangekomen. hier wat nattigheid. De werken in de tuin zijn voorbij...nu wachten op je terugkomst! we hebben al wat geplant...het wordt mooi. met de borrelsteen.
    zeg maat geniet ervan.groetjes van lutje, en emielke.x

  • 27 November 2009 - 16:53

    Gerrit:

    27-11-2009....Feliz cumpleaños!
    Maak er een hele fijne 30ste verjaardag van!
    De tractatie volgt nog wel zeker?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 24891

Voorgaande reizen:

04 November 2009 - 10 Januari 2010

mijn tweede reis

Landen bezocht: